Sky - Skyggernes Dal
Du ved hvad du skal gøre - Sky up!
Sky - Skyggernes Dal
Du ved hvad du skal gøre - Sky up!
Sky - Skyggernes Dal
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Sky - Skyggernes Dal

At leve i skyggen er bedre end at dø i solen!
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 S1 F&W - mulig IAP? nej

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

S1 F&W - mulig IAP? nej Empty
IndlægEmne: S1 F&W - mulig IAP? nej   S1 F&W - mulig IAP? nej Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 07:42

jeg syns vi skal sige nej tak

de har smidt den afsted til os efter vi er hopper over dem på listen

men jeg syns nej tak
Tilbage til toppen Go down
trunte
Alli
Alli



Antal indlæg : 204
Join date : 10/04/10

S1 F&W - mulig IAP? nej Empty
IndlægEmne: Sv: S1 F&W - mulig IAP? nej   S1 F&W - mulig IAP? nej Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 20:12

Jeg siger ok.. men uofficielt..

TT bekriger dem, og jeg tænker lidt at kan vi få NV til at fokusere på Nabs, så skal vi nok koncentrere os om TT. På den måde burde vo nok kunne dominere NV Smile
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

S1 F&W - mulig IAP? nej Empty
IndlægEmne: Sv: S1 F&W - mulig IAP? nej   S1 F&W - mulig IAP? nej Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 21:54

highland siger nej tak så jeg sige nej tak til dem
Tilbage til toppen Go down
Highlander
Alli
Alli
Highlander


Antal indlæg : 196
Join date : 21/03/10
Geografisk sted : Nørrebro

S1 F&W - mulig IAP? nej Empty
IndlægEmne: Sv: S1 F&W - mulig IAP? nej   S1 F&W - mulig IAP? nej Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 22:06

Du har fat i noget der Trunte, men kan vi og andre holde styr på alle de uofficielle ting??
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

S1 F&W - mulig IAP? nej Empty
IndlægEmne: Sv: S1 F&W - mulig IAP? nej   S1 F&W - mulig IAP? nej Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 22:37

Vent lige med beslutninger, det er fordi jeg har skrvet med ham hele natten. finder det lige frem.
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

S1 F&W - mulig IAP? nej Empty
IndlægEmne: Sv: S1 F&W - mulig IAP? nej   S1 F&W - mulig IAP? nej Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 22:44

Samtalen startede fordi jeg hentede 70k råstoffer fra en af deres medlemmer.


jeps udmærket eneste minus er poprytteren fra nabs han er en klaphat.

men vi får nok iap med TT TT.. og NV.

så det går rimeligt godt. i har det vel også super?


ElsKi skrev:

Hey tror det var et godt valg - da jeg personligt ikke gad at spilde tropper og råstoffer på sådanne en spiller.

Ang. iap er det ikke noget vi kan tage stilling til nu, da vi gerne vil se hvordan serveren udvikler sig. Vi staser på få men stærke spillere lige her i starten.

Men du skal have tak for tilbudet.

Køre det ellers hos jer?
____________
paladinbee skrev:

er sky intra i iap med os? vi har 44 mand og er i et udemærket forbund, jeg vil lige informere vi intet har hørt fra gad og derfor Ønsker dig held og lykke med at plyndre ham alt i har lyst til, da han ryger iaften.

ingen tropper eller noget der, andet end hvis han laver nogle.

Mvh Mikael.

PS: hvis vores iap"er har brug for en hånd så giver vi gerne en med, ifølge trooltools har vi ca 200 plus pr indbygger ca 8800 til 9000 tropper i alt :-) så mangler i en hånd hvis i er intra i iap siger i bare til. vi er flere så vidt jeg ved ligger vi tæt på jer :-) og den eneste som er angrebet fra jer er GAD som ryger ud, har vist ikke rørt jer Razz
jeps han har til i aften så ryer han hvis han ikke reagerer.
____________
ElsKi skrev:

Jeg havde for lang tid siden smidt sådanne en spiller ud af min alliance. self. skal i sætte forsvar, eller mod angreb, hvis det er en spiller i gerne vil beholde.

Men folk der giver så mange råstoffer fra sig, be´r selv om at få dem farmet. Så kan skal have tak for at have hjulpet mig til min 5. plads på farmingslisten Smile

Hilsen Dualen Smile
____________
paladinbee skrev:

vi kunne sagtens smide 500 mand men hvorfor dog det når han ikke fatter en meter, ræven fik lovet sitter jobbet men er ikke sket noget, så lige pt skal du ikke regne med angreb fra os:-) eller forsvar hos gad lol.

han ryger nok snart ud hvis han ikke gør noget, kan se du får tons af råstoffer så virker som om han intet laver.
____________
ElsKi skrev:

Hey Mikael

Jeg har ikke snakket med ham, og tror heller min dual har. Hvis han har en sitter bør han nok genoverveje valget (-:.

Men jeg kan kun give dig ret i at det er spild af forsvar, hvis han alligevel har givet op!

//Elski
____________
paladinbee skrev:

hejsa mester jeg ville høre dig om du har snakket med Gad? da vi er noget i tvivl i allien om han er seriøs han har sagt ræven kan være sitter men er ikke gjort. Og vi gider kort sagt ikke sende hundreder af mand til hjælp hvis det forholder sig sådan.

så vil høre om i har snakket sammen? evt han har sagt du bare må plyndre som du har lyst.

mvh Mikael.

PS: håber da alle i sky klarer sig super :-)
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

S1 F&W - mulig IAP? nej Empty
IndlægEmne: Sv: S1 F&W - mulig IAP? nej   S1 F&W - mulig IAP? nej Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 22:45

highlanderi tror du har ret så skal vores medlemmer af styr på hvem de ikke må angribe bare fordi det skal være hemligt

jeg syns i 3 ander admin har arb et godt sammer arb sammer med nabs og det skal være det vi skal ikke han fler hemlige aftaler

jeg syns det går godt lige nu har i set at vi lækker og kæmper om 18 - 19 pladsen det er sjovt og elski fik den føste medalje det går godt synds jeg måske skulller vi smide en ally besked bare for at rose vores medlemmer og at holde dem inde i kampen så tror jeg at vi får en alli meddalje i den her uge

mvh
mikendk

ps jeg har ikke gjort nogen ved den iap
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

S1 F&W - mulig IAP? nej Empty
IndlægEmne: Sv: S1 F&W - mulig IAP? nej   S1 F&W - mulig IAP? nej Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 22:51

Ja god idé med at rose, det giver god mening Smile Husk lige at læse den tråd med Soas og ørnulf av av av
Tilbage til toppen Go down
trunte
Alli
Alli



Antal indlæg : 204
Join date : 10/04/10

S1 F&W - mulig IAP? nej Empty
IndlægEmne: Sv: S1 F&W - mulig IAP? nej   S1 F&W - mulig IAP? nej Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 00:32

Jeg loller lidt over de syntes de har mange tropper Very Happy

Men hvorom alt er holder jeg fast i at en "åben" iap med sådan en n00b alliance, vil gøre at vi ikke bliver swt som en trussel, og samtidig fjerne fokusset på vores samarbejde med Nabs, som vist er ved at blive tydeligt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

S1 F&W - mulig IAP? nej Empty
IndlægEmne: Sv: S1 F&W - mulig IAP? nej   S1 F&W - mulig IAP? nej Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 08:47

trunte skrev:
Jeg loller lidt over de syntes de har mange tropper Very Happy

Men hvorom alt er holder jeg fast i at en "åben" iap med sådan en n00b alliance, vil gøre at vi ikke bliver swt som en trussel, og samtidig fjerne fokusset på vores samarbejde med Nabs, som vist er ved at blive tydeligt Very Happy


ja men vi kan da godt laver den iap den kan jo slettes en dag igen Smile
Tilbage til toppen Go down
Highlander
Alli
Alli
Highlander


Antal indlæg : 196
Join date : 21/03/10
Geografisk sted : Nørrebro

S1 F&W - mulig IAP? nej Empty
IndlægEmne: Sv: S1 F&W - mulig IAP? nej   S1 F&W - mulig IAP? nej Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 13:48

Er aftalen så vedtaget med dem?? Uofficielt??
Og hvem fra os står med kontakten med dem?
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

S1 F&W - mulig IAP? nej Empty
IndlægEmne: Sv: S1 F&W - mulig IAP? nej   S1 F&W - mulig IAP? nej Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 13:59

Jeg synes ikke vi skal have en.

Daniel
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

S1 F&W - mulig IAP? nej Empty
IndlægEmne: Sv: S1 F&W - mulig IAP? nej   S1 F&W - mulig IAP? nej Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 19:04

jeg har ikke tage kontakt til dem

men nu ser det ud til at den stå 2-2 elski og mikendk er i mod tunte og highlander er for eller hvad
Tilbage til toppen Go down
trunte
Alli
Alli



Antal indlæg : 204
Join date : 10/04/10

S1 F&W - mulig IAP? nej Empty
IndlægEmne: Sv: S1 F&W - mulig IAP? nej   S1 F&W - mulig IAP? nej Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 20:40

Jeg så det bare som en god ide for at få fokus væk fra nabs. Samarbejdet som sådan kan jeg ikke bruge til noget. Smile
Tilbage til toppen Go down
Highlander
Alli
Alli
Highlander


Antal indlæg : 196
Join date : 21/03/10
Geografisk sted : Nørrebro

S1 F&W - mulig IAP? nej Empty
IndlægEmne: Sv: S1 F&W - mulig IAP? nej   S1 F&W - mulig IAP? nej Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 23:46

Det bliver et nej så! Jeg låser tråden!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





S1 F&W - mulig IAP? nej Empty
IndlægEmne: Sv: S1 F&W - mulig IAP? nej   S1 F&W - mulig IAP? nej Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
S1 F&W - mulig IAP? nej
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» S1 NVA - mulig IAP? nej

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sky - Skyggernes Dal :: IAP-
Gå til: