Sky - Skyggernes Dal
Du ved hvad du skal gøre - Sky up!
Sky - Skyggernes Dal
Du ved hvad du skal gøre - Sky up!
Sky - Skyggernes Dal
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Sky - Skyggernes Dal

At leve i skyggen er bedre end at dø i solen!
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ørnulf, kongo og Soas

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 22:36

Pultningen må vi hellere lige vende igen

Ørnulf fra jer har taget en 15cropper 2 felter fra Kongos 15 cropper og kommende main nogle dage efter kongo havde taget sin.

Der er to problemer i dette. INGEN vil have en 15crop main liggende 2 felter fra sin egen main medmindre det er aftalt mellem venner, ikke engang inden for egen alliance er dette noget man gør - og efterfølgende (men kommer nok ikke på tale) vil oaserne skulle deles hvilket er noget lort for begge spillere

Kan godt forstå hvorfor kongo har lavet pulter for at få ham fjernet.

Tror du vi kan finde en løsning på dette problem??

Vh SOAS

Ps. dette er fra kongo da jeg spurgte hvorfor

Hvad gør vi her?

ElsKi
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 22:52

Jeg ved sku ikke lige hvad vi skal gøre, hvis det var mig der var i kongos plads ville jeg også pulte.
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 22:58

min mening er nok at vi bare skal forsvar den 15 crop

vis det gik en krig meller nv og sky ja den skuller jo kommer på et tid punket

men nu er jeg nok kendet for at tag nogen hurtig beslutninger nogen ikke de rigtig hver gang

men vis de laver en aftale de 2 hvad så om 4 md når vi lækker i krig så vil det ikke være smart med en nv 3 felter væk

så vi skuller nok lække en plan om af få fjerne den 15 crop af hans og så selv tag den til sky på et tidpunket

her til slut jeg syns ikke vi skal gi os bare fordi et er nv

lige nu er der kun 4 der har en støre ø en os på top 20 det må da gi nogen respekt hos nv deres er kun 700 vores er 836 det er jo kun 30 af deres medlemmer der er over 650 indbygger
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 23:01

Kunne være lækkert at lave en mega aktion med nabs, hvor vi fjernede hans by. Men så kommer vi til at spille med åbne kort.

Hvad siger i andre ?
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 23:32

ElsKi skrev:
Kunne være lækkert at lave en mega aktion med nabs, hvor vi fjernede hans by. Men så kommer vi til at spille med åbne kort.

Hvad siger i andre ?

ja hvorfor ikke
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 23:35

Tillæg til beskeden: det er hvd kongo har skrevet:

Kongo skrev:

jeg tog en 15 crop tæt på sorte slyngel for at tage kampen lidt op med ham... 2 dage efter lægger ørnulf sig på den 15 crop 2 felter fra mig som skal dele oaser med min 15 crop..

ingen grund til at lægge skjul på at han selvfølgelig skal væk... jeg kan ikke have en anden spiller til at lægge 2 felter fra mig.. samt den 15 crop er nødvendig for at have en halv chance mod sorte slyngel, der har 125%..

derfor er jeg gået hurtigt efter pulter, så jeg kan fjerne ham.
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 23:39

jeg kun godt læse det men jeg er jo også ordblind highlander sig det er bare som at læse norsk
Tilbage til toppen Go down
trunte
Alli
Alli



Antal indlæg : 204
Join date : 10/04/10

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 00:30

Jeg syntes vi skal tage den op med Manning og evt. Sorte Slyngel.

Jeg er IKKE tilhænger af en åben krig nu, da det vil resultere i en fraktion med NV/TT og NABS /SKY på den anden side.

Jeg vil godt holde fokus på en alliance indtil vi alle er kommet med.. hvor mange har mon pulter eller rams endnu ? Vi står vold skidt i en krig pt.
Tilbage til toppen Go down
Highlander
Alli
Alli
Highlander


Antal indlæg : 196
Join date : 21/03/10
Geografisk sted : Nørrebro

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 01:30

Hvis nu Kongo og Ørnulf indgik en midlertidig våbenhvile - kunne det fungere??
Eller NV/Kongo kunne evt købe 15-cropperen af os / Ørnulf - så kunne Ørnulf ligge sig længere væk / et andet sted hen? Så slap alle parter for at komme i krig / åben konfrontation lige pt, hvor vi nok ville stå lidt dårligt som trunte siger, da ingen af os har pulter endnu. Miken har her til aften og jeg satser på at have i løbet af ugen, men det er langt fra nok..

Det er umiddelbart den eneste måde jeg ser en løsning udover at bombe Kongo tilbage til stenalderen sammen med Nabs
Tilbage til toppen Go down
trunte
Alli
Alli



Antal indlæg : 204
Join date : 10/04/10

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 01:58

Råstoffer for en 15 crop er en glimragende ide. Smile

Jeg ville nok vente en smule med de pulter hvis jeg var jer.
1. de koster kassen
2. de spiser 6 korn i timen (144 råstoffer om dagen bare at have stående)
3. Mangler imps til at bakke dem op.

Op med produktionen, og så få smidt en slat imps over og så kig på om 20-30 pulter ikke kunne være sjove Smile
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 11:36

Trunte gider du at kontakte nabs? så prøver jeg at tale med ørn og soas
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 01:52

anyone?
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 02:18

Ved ikke helt hvad jeg skal skrive men her er et udkast.

Hey soas.

Vi er stadigvæk ikke færdig med at tale i ledelsen bl.a. fordi jeg har haft rigtig meget arbejde.

Scenarium 1: Forsvar byerne med alt hvad rammer og tøj kan holde.

Scenarium 2: Ørnulf finder en anden cropper, NV hjælpe med at få booste ham op for tabt tid og besvær.

Scenarium 3: ???

Gode ideer og forslag er meget velkommen.

Daniel
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 08:50

ElsKi skrev:
Ved ikke helt hvad jeg skal skrive men her er et udkast.

Hey soas.

Vi er stadigvæk ikke færdig med at tale i ledelsen bl.a. fordi jeg har haft rigtig meget arbejde.

Scenarium 1: Forsvar byerne med alt hvad rammer og tøj kan holde.

Scenarium 2: Ørnulf finder en anden cropper, NV hjælpe med at få booste ham op for tabt tid og besvær.

Scenarium 3: ???

Gode ideer og forslag er meget velkommen.

Daniel

syns vi bare skal holde os til senarium 1
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 13:38

Det er mere hvad vi skal skrive til ham?
Tilbage til toppen Go down
Highlander
Alli
Alli
Highlander


Antal indlæg : 196
Join date : 21/03/10
Geografisk sted : Nørrebro

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 13:42

Jef ved sku ikke hvad der er bedst.
Jeg mener Ørnulf har i princippet selv bedt om kampen/problemerne, da han lagde sig EFTER Kongo..
Så hvis vi kan få hjælp med at få ham flyttet og få noget kompensation, så ser jeg det som den bedste udvej ellers kan det blive til en meget VARMT brændpunkt og evt være katalysatoren til at få startet en krig mellem NV og Sky.
Det vil blive meget omkostningsrigt for begge allys og det tror jeg umiddelbart ingen er interesseret i.
Tilbage til toppen Go down
Highlander
Alli
Alli
Highlander


Antal indlæg : 196
Join date : 21/03/10
Geografisk sted : Nørrebro

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 14:37

Efter jeg har kigget på kortet sammen med Daniel og set, at Kongo har bygget sin 3. by i dag (den har nu 5 indbyggere), så har Kongo vist allerede besluttet sig.

LET'S NUKE'em!!
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 19:12

Highlander skrev:
Efter jeg har kigget på kortet sammen med Daniel og set, at Kongo har bygget sin 3. by i dag (den har nu 5 indbyggere), så har Kongo vist allerede besluttet sig.

LET'S NUKE'em!!

Navn Indbyggere Koordinater
Land of the Kongos (Hovedlandsby) 569 (-53|27)
Kongos place 319 (-80|43)
Kongos trap 198 (-82|42)
Kongos Stadt 34 (-79|42) har sendet nogen spioner mod han by skal se hvad der er i den

jeg har 14 pulter vi kan smide mod han by det tar dem 24 timer i transport tid så han kan når at få tropper i han by

med minder vi faker ham i nogen dag ind så han ikke gide at ha nogen tropper i han by
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 00:41

Det tager alt for lang tid. Jeg har ikke særlig lang, men heller tage ham i forsvaret. Jeg er begyndt på pulter og har ikke så langt til ham.

Synes vi skal prøve at udsætte det så længe som overhovedet muligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ørnulf, kongo og Soas Empty
IndlægEmne: Sv: Ørnulf, kongo og Soas   Ørnulf, kongo og Soas Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ørnulf, kongo og Soas
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Farming mod Ørnulf
» Ulimatum fra SOAS / NV

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sky - Skyggernes Dal :: Krig :: NV-
Gå til: