Sky - Skyggernes Dal
Du ved hvad du skal gøre - Sky up!
Sky - Skyggernes Dal
Du ved hvad du skal gøre - Sky up!
Sky - Skyggernes Dal
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Sky - Skyggernes Dal

At leve i skyggen er bedre end at dø i solen!
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Artefakter set fra kinky

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Kinky oso - Kioso
Alli
Alli



Antal indlæg : 10
Join date : 30/05/10

Artefakter set fra kinky Empty
IndlægEmne: Artefakter set fra kinky   Artefakter set fra kinky Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 21:04

Ja, nu er artefakterne kommet. Jeg troede faktisk først, at de skulle komme i næste uge, så jeg er blevet taget med bukserne nede. Dette er jeg meget ked af, men lad os lade være med at ærgre os over det og se frem ad. Jeg vil mene, at vores fjender har brugt for mange tropper på nogle artefakter der ikke er det værd, hvilket vi kan glæde os over. De artefakter natarerne stadig ejer er ikke værd at tage, så det skal vi ikke bruge tropper på.

Vi skal derfor prøve at tage artefakter fra fjenden.

Der er flere muligheder. De bedste artefakter efter min tid på s2 er de små trænerartefakter, de små titanstøvler og kostplanerne.

De små titanstøvler er rigtig gode, hvis man skal angribe rigtig langt væk. Dog er der den ulempe, at man helst skal angribe sammen med nogen, som også har hurtige støvler, hvis man skal angribe i strike teams. På s2 var der 3 der havde små titanstøvler(2x) og 1 der havde stor(1,5X) i samme strike team. Det var nogle farlige nogen som angreb hele tiden. Vi har ikke så store muligheder for at få flere titanstøvler og heller ikke vildt mange tropper, som kan få nytte af støvlerne, så jeg vil foreslå vi venter lidt med at få fat i nogle støvler.

Kostplaner er også rigtig gode, især hvis man har rigtig mange tropper. Der er ikke nogen i SKY der har vildt mange tropper, så jeg synes, at effekten af dette artefakt i forhold til risikoen ved at tage det ikke er stort nok.

Det levner trænertalenterne. Dette artefakt kan være guld værd for alliancen, især hvis vi kan finde ud af udnytte det rigtigt. Med træner artefaktet, så kan man sætte tropper i kø, som kun kræver ½ af den normale byggetid. Hvis man mister artefaktet, så kommer de tropper man har sat over stadigvæk dobbelt så hurtigt. Dette betyder, at der er flere, der kan få gavn af artefaktet på samme tid. For at det rigtig skal kunne lykkes, så skal der noget sammenhold og opofrelse til og man skal glemme millimeter retfærdighed.

Jeg har snakket med elski om dette, og han virker i hvert fald, som om han er klar på at udnytte dette artefakt til dets fulde potentiale. Den måde man skal ofre sig og dermed vise sammenhold er, at man skal være villig til at sende vildt mange råstoffer hen til andre. Når man så har fået sat en lang kø over, så har man masser af råstoffer i overskud og de kan bruges på at sende til den næste i køen til dette herlige artefakt. Jeg håber at folk er villige til at vise denne form for velvilje. Hvis det virkelig kan komme op og køre, så kan vi alle komme til at bygge med ½ byggetid. Hvis der er bred enighed om at vi kan samles om at udnytte dette artefakt til fulde, så vil jeg hellere end gerne prøve at planlægge en aktion, hvor vi kan hente sådan et artefakt fra vores fjender.

Der er også en mulighed at få fat i et lagerartefakt. Dette kan bruges til at store råstoflagre og kornkamre. Sådan et artefakt kan bruges til gøre det muligt at bygge højere kornavlere uden at rive bygninger ned. Derudover så vil man også kunne spare noget på guldforbruget og der er mindre risiko for oveflow. Der kan forekomme overflow af råstoffer hvis vi skal udnytte trænerartefaktet.

Så hvad siger I ? - Skal vi prøve at komme diverse uoverensstemmelser til livs og få gang i denne server ?
Tilbage til toppen Go down
Klør Knægt
Alli
Alli



Antal indlæg : 25
Join date : 25/03/10

Artefakter set fra kinky Empty
IndlægEmne: Sv: Artefakter set fra kinky   Artefakter set fra kinky Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 21:52

Glimrende. Lad os endelig komme i gang. Jeg må også indrømme at jeg ægrede mig over a have TT på nakken samtidig med at artefaktetne kom ud, der var ikke rigtig overskud fra min side til at gøre noget ved sidstnænvte. Men enig, lad os ikke græde over spildt mælk og jeg tilslutter mig fuldt ud ovenstående analyse og strategi vedr prioritet af artefakter og bedst mulig udnyttelse. Havde dog været et fornøjeligt indslag at have fået fat i fjolsets lille artefakt. Nå men tilbage til trænerens lille talent, af de potentielle spillere der er at tage det fra virker følgende to ikke som de mindst oplagte: Nino fra al ciada, få spiller alli, men store spillere og Kaduka fra TT, dem har vi jo alligevel et rustent forhold til. Dog ligger begge langt ude på landet og vil kunne stille store mængder forsvar. Alternativ kan vi låne det fra vejsende fra nabs Smile.

Godt initiativ med at starte denne tråd uden planer og mål for fremtiden kommer vi ikke langt, så lad os satse og se hvor det fører os hen.

Mvh klør knægt

edit: lige en lille tilføjelse, der er stadig to store titanstøvler i natarenes hænder, begge ligger i rimelig afstand, det er jo heller ikke et helt dumt artefakt, kræver dog trin 20 skatkammer, en lille håndfuld mill ress., så det er lidt omkostningstungt at kunne hive hjem, skulle nogen være fristet har jeg spionrapport på -105,9.
Tilbage til toppen Go down
MaxPower
Alli
Alli



Antal indlæg : 113
Join date : 20/03/10

Artefakter set fra kinky Empty
IndlægEmne: Sv: Artefakter set fra kinky   Artefakter set fra kinky Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 03:47

super indlæg!

trænertalenterne ville være klart det fedeste - men vi vil nok skulle ofre nogle cleaners for at få fat i en, da det vil være meget svært at skjule hvad man er ude efter og hvilken by man har tænkt sig at ramme - men de vil tilgengæld være hurtige at bygge igen hvis det lykkes Smile man kunne evt. samarbejde med nabs om at tage en, og gøre rotations ordningen større. I sidste ende komme det an på om folk er villige til at satse og ofre.

jeg ville umiddelbart tro vi havde størst change for at stjæle en fra al ciada, TT har ikke været særlig stærke defensivt her inde på midten, men man kunne frygte de gemmer på en helvedes masse def ude på landet - på den anden side kunne de også være nogle klaphatte og ikke forsvare den ordentligt - jeg gad virkelig godt ha en spion i TT - det burde vi måske prøve at arrangere lidt mere offensivt Suspect

man kunne også udnytte at de nok automatisk vil tro vi er efter deres artefakt, og så pulte alt andet - mens vi faker deres skatkammer - og håbe på man efter nogle ture efterhånden kan få flyttet deres def væk fra artefakt byen, en stor og lang aktion, men vi ville få pultet nogle TT byer og nok os startet en krig.

det skal vi snakke meget mere om, men nu skal jeg ... Sleep
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

Artefakter set fra kinky Empty
IndlægEmne: Sv: Artefakter set fra kinky   Artefakter set fra kinky Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 21:18

Det er derfor du er vores Orakel Oso Smile

Jeg synes vi skal gå efter den hvor det tage halv tid at bygge tropper og deles om dette. En lille fordel er at Kinky, Klørs, max, Jerns og ElsK´s byer ligger rimlig tæt på hinanden så det er let at overtage. Men dette artefakt skal så være i vores hovedby??

Daniel ElsKi
Tilbage til toppen Go down
Klør Knægt
Alli
Alli



Antal indlæg : 25
Join date : 25/03/10

Artefakter set fra kinky Empty
IndlægEmne: Sv: Artefakter set fra kinky   Artefakter set fra kinky Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 23:28

Jeps vi går efter det lille. Kræver kun trin 10 skatkammer og påvirker kun pågældende by hvilket er fint da vi skal bygge off. Den store gælder hele konto altså alle byer men giver kun 3/4 dele istedet for 1/2. Og derudover kræver skatkammer trin 20, koster vist 3+ mill så vidt jeg husker Smile

edit: fik jeg svaret på spørgsmålet Smile, ja, i hovedby, behøver ikke, men giver kun mening i vores tilfælde.
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

Artefakter set fra kinky Empty
IndlægEmne: Sv: Artefakter set fra kinky   Artefakter set fra kinky Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 23:36

Okay, hvem skal gå først? Oso laver du en plan?

Tror PT jeg har den største hær, men ved Oso er tæt på-
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Artefakter set fra kinky Empty
IndlægEmne: Sv: Artefakter set fra kinky   Artefakter set fra kinky Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Artefakter set fra kinky
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sky - Skyggernes Dal :: Krig-
Gå til: