Sky - Skyggernes Dal
Du ved hvad du skal gøre - Sky up!
Sky - Skyggernes Dal
Du ved hvad du skal gøre - Sky up!
Sky - Skyggernes Dal
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Sky - Skyggernes Dal

At leve i skyggen er bedre end at dø i solen!
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 KRIG!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
MaxPower
Alli
Alli



Antal indlæg : 113
Join date : 20/03/10

KRIG! Empty
IndlægEmne: KRIG!   KRIG! Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 17:33

Manning skrev:

Jubii så sker der snart lidt igen
Som sædvanlig har jeg lidt info fra dem internt:

(Fra TT forum)

DER ER ERKLÆRET KRIG!!!

Så har Nabs valgt, uden forudgående samtale eller varsel erklæret os krig...
Det er jo ikke uventet, men vi havde i ledelsen håbet på at der ville gå en uge mere, da dette ville have givet os MEGET luft i koordineringen.
Men, som tingene ser ud, så må vi reagere ud fra dette.

Jeg kan så oplyse, at fra i dag er der indgået officielt forbund med følgende alliancer:

S1 prior
S1 NVA
S1 COV
BlB
GFN

Så disse alliancer vil der være mulighed for at arbejde sammen med.
Hvis man ønsker opbakning, så skal der sendes en anmodning til vores deffensive koordinator-gruppe, der derefter vil hente opbakning, dels i TT forbundene, samt i vores allierede forund.

Dette betyder dog også, at vi skal fokusere på at få lavet tropper, masser af tropper!!!! Og kan oplyse at vi har masser af deff opbakning, så der skal fortrinsvis bygges offensive tropper i TT.

Derfor, vil det måske være en god idé at snakke med naboen, hvis det er en offensiv spiller med en rimelig cleaner, at man lige booster ham/hende yderligt op, så denne cleaner kan BRAGE igennem Nabs's ynkelige mure....

Ethvert spørgsmål vedr. denne krig kan stilles til mig, IGM, men denne tråd er låst....


Manning skrev:

Amon-ra er den med mest perm deff.
Derfor faker vi nu stadig hans og alle de andre TT byer som har artefakts.
ca 30 angreb om dagen
Resten af TT's forsvar står hos ledelsens Mains og ellers så er deres nye strat at de skal være dem med off tropper og så skal deres meta hjælpe med deff.

Carpa-diam og ledelsen er dem der er kernen i TT
Burger er kernen i TT-syd
resten af deres spillere er medløbere som egentlig ikke er helt vildt glade for alliancen, men de har ikke andre at gå til

Sorte slyngel vil stå for at koordinere Nabs offencive aktioner, og du skal være velkommen til at kontakte ham, hvis i ønsker at deltage i et eller andet.



Tilbage til toppen Go down
MaxPower
Alli
Alli



Antal indlæg : 113
Join date : 20/03/10

KRIG! Empty
IndlægEmne: Sv: KRIG!   KRIG! Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 14:05

hey ledelse! der er krig! ingen respons? Shocked

ved godt jeg står på som krigs ansvarlig, men vil gerne lige høre hvad i andre synes om situationen?
skal vi selv melde krig? bare give den gas med pulter til de melder krig mod os?

Jeg skal vist også til at ha' lavet nogle striketeams, men her vil jeg også gerne høre om i allerede har nogle i gerne vil være sammen med eller om jeg bare skal lave nogle hold?

tror vi er nødtil at vågne lidt op Very Happy

//maxp
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

KRIG! Empty
IndlægEmne: Sv: KRIG!   KRIG! Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 14:25

Men krigen er vel mellem nabs og resten af serveren Smile, hvis vi skal deltage skal vi vel bare lave forbund med nabs, så giver det vel sig selv. Personligt elsker jeg vores undercover situation, men er selvfølgelig åben overfor at træde frem af skjulet og melde side.

//Rasmus
Tilbage til toppen Go down
MaxPower
Alli
Alli



Antal indlæg : 113
Join date : 20/03/10

KRIG! Empty
IndlægEmne: Sv: KRIG!   KRIG! Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 14:58

yea, er enige i det meget fedt at køre det anonymt, men vi er nødtil at deltage, både offensivt og defensivt - men nok uden at melde krig selv - og vente på de gør det. hvis der er stemning for det i ledelsen?

vi skal ha lagt en strategi - jeg skal ha' lavet striketeams og så skal vi ha gang i nogle offensive aktioner.

Så skal vi ha' informeret medlemmerne om situationen, at vi nu er i (Uofficiel) krig med alle S1erene BiB og GFN + selvfølgelig TT & TT SYD.

Jeg vil gerne skrive en ally igm, når jeg lige er sikker på hvad planen er og vi har fået snakket om nogle striketeams.

Jeg tænker at vi/jeg laver nogle udkast til striketeams, og smider der op på forum og så kan folk få lov at bytte rundt, slå sig sammen med andre etc. så de selv er med til at bestemme og alle er glade? men folk i ledelsen har vel nogle ønsker om hvem der vil være sammen med? det ville være meget fint lige at få på plads, så kan jeg gå igang med resten af allyen bagefter.


//maxp
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

KRIG! Empty
IndlægEmne: Sv: KRIG!   KRIG! Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 15:13

deal, jeg er med på at give det en indsats idag også, kan du ikke sende nogle af opgaver over til mig, så du ikke sidder med det hele?

//Rasmus
Tilbage til toppen Go down
Highlander
Alli
Alli
Highlander


Antal indlæg : 196
Join date : 21/03/10
Geografisk sted : Nørrebro

KRIG! Empty
IndlægEmne: Sv: KRIG!   KRIG! Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 16:30

Synes klart at vi skal fortsætte med at være under-cover. Det er ligesom vores identitet (skygger - ikke i solen osv). Lave nogle koordinerede aktioner mod de nærmeste TT'ere (også de andre nævnte allys) og så lave nogle strike-teams - god ide MP. Kom endelig med nogle udkast til nogle teams. Evt ud fra hvor man ligger osv. Eller evt så det er en blanding af racer? Ved ikke hvad der er bedst - det er ikke mit kompetence felt.

Nu skal vi til at vågne op - helt klart. Hvis spillet ikke skal gå helt dødt og vi alle mister lysten totalt til spillet.
Tilbage til toppen Go down
MaxPower
Alli
Alli



Antal indlæg : 113
Join date : 20/03/10

KRIG! Empty
IndlægEmne: Sv: KRIG!   KRIG! Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 22:03

Mig og Elski formulere en IGM i aften, så vi kan få overblik over vores tropper, og ud fra det laver jeg et udkast til striketeam - i løbet af mandagen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





KRIG! Empty
IndlægEmne: Sv: KRIG!   KRIG! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
KRIG!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sky - Skyggernes Dal :: Krig-
Gå til: