Sky - Skyggernes Dal
Du ved hvad du skal gøre - Sky up!
Sky - Skyggernes Dal
Du ved hvad du skal gøre - Sky up!
Sky - Skyggernes Dal
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Sky - Skyggernes Dal

At leve i skyggen er bedre end at dø i solen!
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mobilisering af hæren i SKY

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

Mobilisering af hæren i SKY Empty
IndlægEmne: Mobilisering af hæren i SKY   Mobilisering af hæren i SKY Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 12:18

Efter nattens actioner mod Sky, foreslår jeg at vi går igang med en større mobilering og kortlægning af tropper tilrådighed.

Dette har 3 formål:

  1. Kortlægge alle tropper i sky, for at få et overblik over hvad vi har til rådighed
  2. Få en ide om hvem der producere angrebs- og forsvarstropper
  3. Bedre koordinere og styre angrebs og forsvars aktioner


Jeg foreslår at vi sender en besked til alle hvori de svarer på følgende:
  1. Hvad har du af tropper
  2. Hvad producere du i fremtiden


Dernæst bør vi finde nogle overordnede koordinatore for henholdsvis forsvar og angreb som løbende kan holde et nogenlunde overblik over hærene.

Dette er kun et forslag og kan selfølgelig ændres i både indhold og metode (-;

//Rasmus //elsk
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

Mobilisering af hæren i SKY Empty
IndlægEmne: Sv: Mobilisering af hæren i SKY   Mobilisering af hæren i SKY Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 12:31

ElsKi skrev:
Efter nattens actioner mod Sky, foreslår jeg at vi går igang med en større mobilering og kortlægning af tropper tilrådighed.

Dette har 3 formål:

  1. Kortlægge alle tropper i sky, for at få et overblik over hvad vi har til rådighed
  2. Få en ide om hvem der producere angrebs- og forsvarstropper
  3. Bedre koordinere og styre angrebs og forsvars aktioner


Jeg foreslår at vi sender en besked til alle hvori de svarer på følgende:
  1. Hvad har du af tropper
  2. Hvad producere du i fremtiden


Dernæst bør vi finde nogle overordnede koordinatore for henholdsvis forsvar og angreb som løbende kan holde et nogenlunde overblik over hærene.

Dette er kun et forslag og kan selfølgelig ændres i både indhold og metode (-;

//Rasmus //elsk

lyder som en go ide

vi har en konto her
http://ttt.freetools.ro/vuf/home/

det syns jeg at dem/de som skal styre det skal bruge da det er virklige et godt værktøj da den selv sige hvem der kan hjælpe og med hvad

elski og highlender i har i nu en konto der så i kan bare log ind i er vis stadig admin der vis det er det værktøj vi skal bruge



en anden ting jeg syns at vi skal finde en der gider at finde nye bruger til sky aktive rigtig aktiv spiler så vi kan få nogen medaljer

og når vi har fåde alle vores medlemme til at skrive hvad de har af hær og hvad de ønske at være frem over så kan elski se hvad for et folke vi mangler så vi kan få nogen spiller ind som kan laver de mænd til os

mikendk out
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

Mobilisering af hæren i SKY Empty
IndlægEmne: Sv: Mobilisering af hæren i SKY   Mobilisering af hæren i SKY Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 12:39

Perfekt, jeg synes dog ikke vi bare skal hente spillere ind bare for at få medaljer. Kun seriøse spillere.
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

Mobilisering af hæren i SKY Empty
IndlægEmne: Sv: Mobilisering af hæren i SKY   Mobilisering af hæren i SKY Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 13:12

ElsKi skrev:
Perfekt, jeg synes dog ikke vi bare skal hente spillere ind bare for at få medaljer. Kun seriøse spillere.

ja det var heller ikke sådan menet men vis vi mangler galler og der er nogen galler spiler som er aktiv så skal vi da tag dem så vi kan få nogen medaljer cheers mikendk no 1 cheers
Tilbage til toppen Go down
Highlander
Alli
Alli
Highlander


Antal indlæg : 196
Join date : 21/03/10
Geografisk sted : Nørrebro

Mobilisering af hæren i SKY Empty
IndlægEmne: Sv: Mobilisering af hæren i SKY   Mobilisering af hæren i SKY Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 14:31

Så I Elsk står for at kontakte folk i allyen og få kortlagt deres tropper/råstoffer??
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

Mobilisering af hæren i SKY Empty
IndlægEmne: Sv: Mobilisering af hæren i SKY   Mobilisering af hæren i SKY Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 14:55

Det er der ikke blevet talt om endnu, mere om det ikke er noget vi skal få startet.
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

Mobilisering af hæren i SKY Empty
IndlægEmne: Sv: Mobilisering af hæren i SKY   Mobilisering af hæren i SKY Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 14:56

Måske få lidt faste roller, så vi alle ikke vagetager alle opgaver alle sammen
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

Mobilisering af hæren i SKY Empty
IndlægEmne: Sv: Mobilisering af hæren i SKY   Mobilisering af hæren i SKY Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 16:03

jeg kan godt være en af de 2 der skal stå for det når vi kommer længer frem skal vi nok være 3

hvem skal de så være ja det sal føst være en vi kan regner med da vi ikke skal ha vores tropper tal ud
samt det skal være en der er online mangen timer hver dag

har i nogen forslag
Tilbage til toppen Go down
Highlander
Alli
Alli
Highlander


Antal indlæg : 196
Join date : 21/03/10
Geografisk sted : Nørrebro

Mobilisering af hæren i SKY Empty
IndlægEmne: Sv: Mobilisering af hæren i SKY   Mobilisering af hæren i SKY Icon_minitimeTors 15 Apr 2010, 04:43

Indtil videre synes jeg Michal skal være vores krigsminister og styre troppe-siden. Hvis du ikke kan magte opgaven Mike på sigt, så skal vi jo nok hjælpe dig. Vi er alle 3 (Mikendk, Highlander og Elski) admins inde på troppe siden, så vi kan altid træde til og godkende folk og sørge for deres data er rigtige osv
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mobilisering af hæren i SKY Empty
IndlægEmne: Sv: Mobilisering af hæren i SKY   Mobilisering af hæren i SKY Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mobilisering af hæren i SKY
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sky - Skyggernes Dal :: Krig-
Gå til: