Sky - Skyggernes Dal
Du ved hvad du skal gøre - Sky up!
Sky - Skyggernes Dal
Du ved hvad du skal gøre - Sky up!
Sky - Skyggernes Dal
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Sky - Skyggernes Dal

At leve i skyggen er bedre end at dø i solen!
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
trunte
Alli
Alli



Antal indlæg : 204
Join date : 10/04/10

Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Empty
IndlægEmne: Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky.   Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 13:21

Hej kære chefer.

Jeg snakkede lidt med High i Går, og efter at have luret i Troppe tabel tingen, må jeg erkende jeg er paf.

Jeg vidste jeg selv var håbløst bagud med tropper, fordi jeg har fokuseret på min egen produktion, og den er faktisk pænt med i forhold til mange andre..

Nu har alle fået by 2, så der skal fokuseres på ressourcer og tropper.

MEN FOR SATAN DA....

Det er dyrt for en galler at skifte fra falanks til druider, en germaner fra køller til økser og teutoner, og romere er bare heldige med deres fodtropper.. Very Happy

Jeg ville være fjende mod sky hvis jeg vidste hvor skidt det stod til. Jeg mener godt vi kan sætte som minimu at folk har tropper MINIMUM 1½ x pop Jeg personligt ville sige 2X, jeg snakker korn. en 3 korns enhed er ofte dyrere end 3 1 korns, der skal med i overvejelserne.

giv jeres besyv med, eller lad os fanges ved på messenger asap, det her er ikke godt :S
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Empty
IndlægEmne: Sv: Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky.   Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 14:00

trunte skrev:
Hej kære chefer.

Jeg snakkede lidt med High i Går, og efter at have luret i Troppe tabel tingen, må jeg erkende jeg er paf.

Jeg vidste jeg selv var håbløst bagud med tropper, fordi jeg har fokuseret på min egen produktion, og den er faktisk pænt med i forhold til mange andre..

Nu har alle fået by 2, så der skal fokuseres på ressourcer og tropper.

MEN FOR SATAN DA....

Det er dyrt for en galler at skifte fra falanks til druider, en germaner fra køller til økser og teutoner, og romere er bare heldige med deres fodtropper.. Very Happy

Jeg ville være fjende mod sky hvis jeg vidste hvor skidt det stod til. Jeg mener godt vi kan sætte som minimu at folk har tropper MINIMUM 1½ x pop Jeg personligt ville sige 2X, jeg snakker korn. en 3 korns enhed er ofte dyrere end 3 1 korns, der skal med i overvejelserne.

giv jeres besyv med, eller lad os fanges ved på messenger asap, det her er ikke godt :S

jeg kan kun sige at jeg gir dig ret

men lige nu har vi nogen store problemer

såsom at vores bruger ikke gøre som vi sige og at vi i toppen ikke kan tag os sammer og holde det vi han sankker om

tror det vil være godt med en møde hvor du som udfra kan se hvor fuck vi er

hvad siger i til i aften kl 21
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Empty
IndlægEmne: Sv: Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky.   Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 17:03

Hey, ved det godt, vi er gået igang med at bygge økser 24/7 nu.

Vi har et rigtig godt udgangspunkt nu af, for at give den gas med tropperne, kan være vi kan have et ledelses møde i aften?
Tilbage til toppen Go down
Highlander
Alli
Alli
Highlander


Antal indlæg : 196
Join date : 21/03/10
Geografisk sted : Nørrebro

Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Empty
IndlægEmne: Sv: Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky.   Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 19:52

jeg kan ikke før 23 i aften. Er på arb lige nu...
Har lige fundet ud af, at vores kasseapparats pc i svømmeren kører på terminalserver, hvor jeg så kan bruge on-screen keyboard. Godt jeg så har 3 timer i billetsalget/omklædningen ;-)
Tilbage til toppen Go down
trunte
Alli
Alli



Antal indlæg : 204
Join date : 10/04/10

Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Empty
IndlægEmne: Sv: Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky.   Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 20:16

Æææh... Tak for opdateringen Svend gummiand Very Happy

Jeg vil forsøge at være på fra 21 og frem (lover intet med den har familie)
Tilbage til toppen Go down
Highlander
Alli
Alli
Highlander


Antal indlæg : 196
Join date : 21/03/10
Geografisk sted : Nørrebro

Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Empty
IndlægEmne: Sv: Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky.   Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 20:21

ok, ellers må I bare starte uden mig. Så må jeg få en update/resume senere...
Tilbage til toppen Go down
trunte
Alli
Alli



Antal indlæg : 204
Join date : 10/04/10

Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Empty
IndlægEmne: Sv: Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky.   Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 20:22

Vi ser hvad vi kan finde ud af.. kl 23 er også ok for mig, så længe vi ikke bliver ved til 3 i nat Smile
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Empty
IndlægEmne: Sv: Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky.   Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 20:24

Highlander skrev:
jeg kan ikke før 23 i aften. Er på arb lige nu...
Har lige fundet ud af, at vores kasseapparats pc i svømmeren kører på terminalserver, hvor jeg så kan bruge on-screen keyboard. Godt jeg så har 3 timer i billetsalget/omklædningen ;-)

hvad skla jeg bruge det til mig ven at du kan bruge et on screen så kan du jo godt være online til kl 21
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Empty
IndlægEmne: Sv: Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky.   Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 20:25

Highlander skrev:
ok, ellers må I bare starte uden mig. Så må jeg få en update/resume senere...

det gøre ikke nogen det er dig vi skal snakker om Smile I love you
Tilbage til toppen Go down
Highlander
Alli
Alli
Highlander


Antal indlæg : 196
Join date : 21/03/10
Geografisk sted : Nørrebro

Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Empty
IndlægEmne: Sv: Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky.   Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 20:31

Der er IKKE msn på den her og hvis der var, så det fandme ikke sjovt at chatte med ét muse-klik pr tegn/bogstav Sad
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Empty
IndlægEmne: Sv: Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky.   Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 21:08

Highlander skrev:
Der er IKKE msn på den her og hvis der var, så det fandme ikke sjovt at chatte med ét muse-klik pr tegn/bogstav Sad

så må du bruge team viewer vis de har det
Tilbage til toppen Go down
trunte
Alli
Alli



Antal indlæg : 204
Join date : 10/04/10

Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Empty
IndlægEmne: Sv: Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky.   Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Icon_minitimeOns 21 Apr 2010, 00:53

Nørder Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Empty
IndlægEmne: Sv: Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky.   Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tillæg til mobiliseringen af hær i Sky.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sky - Skyggernes Dal :: Krig-
Gå til: