Sky - Skyggernes Dal
Du ved hvad du skal gøre - Sky up!
Sky - Skyggernes Dal
Du ved hvad du skal gøre - Sky up!
Sky - Skyggernes Dal
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Sky - Skyggernes Dal

At leve i skyggen er bedre end at dø i solen!
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 hallo........

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
trunte
Alli
Alli



Antal indlæg : 204
Join date : 10/04/10

hallo........ Empty
IndlægEmne: hallo........   hallo........ Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 01:43

Nu har vi set kranens og butchers hære.

Skulle vi ikke se og få nogle tropper også nu ? Der er ikke sket det vilde på troppeværktøjet. Der findes masser af gode undskyldninger. Men faktum er vi har nada tropper generelt.

Er det kun mig der er en smule skuffet efter sidste ally mail blev sendt ud ?
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 02:06

Nope jeg synes også at folk skal til at få lavet en masse tropper. Kan det være at folk bare ikke har været inde og opdaterer på Troppe tool?
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 02:07

Hvis ikke, hvordan laver vi en god strategi for at motiverer folk til at få bygget de tropper?
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 02:53

Vi kan starte med at vis at det ikke er en kaffe klub

Nu har vi gide dem til på søndag

Syns på fredag tar vi en status på hvordan det ser ud
ang folks tropper vis der er nogen der er over 30 % måle
så skal de ud de har fåde over en uge til at lave de tropper vores spiller
skulle kun lave min ca 100 tropper pr dag

Vis vi ikke smider nogen ud har vi gide op over for
vores medlemmer da de så bare kan gøre som de vil

Lige nu mangler der 2 der ikke har oprette sig på troppe tool

Dem kan vi starte med

Jernskalle har haft din troppe tool konto næste side
vi starte med den han har bare ikke taste noget ind
jeg har sagt det til ham og svare var det skal jeg nok nu 2 gang
så vis det stå til mig bliver der delt en røv fuld af gule kort ud på fredag
og søndag aften kan vi tag et msn møde kl 21 og snakke om hvem der ikke har rette sig
ind efter de har fåde det gule kort fredag aften

Nu må du elski og rasmus tag jer samme og blive voksen nu skal vi vis hvem der bestemmer
eller kan de ander medlemmer ligeså godt være admin

Hilsen mikendk
Tilbage til toppen Go down
trunte
Alli
Alli



Antal indlæg : 204
Join date : 10/04/10

hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 02:59

De findes vist også...

Det er bare så ringe... Det er en beslutning ledelsen har truffet, og så skal den følges EOD.

Jeg er heller ikke fan af de tools, men hvis de tropper der opgivet derinde er det reelle bilelde afvores situation, så skal vi da være heldige at Nabs ikke ved det, for så ender vi da som farme istedet for.
Tilbage til toppen Go down
trunte
Alli
Alli



Antal indlæg : 204
Join date : 10/04/10

hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 03:04

Jeg giver dig ret Mike Smile Men når der er personlige relationer involveret, så vil jeg ikke blande mig. Men nogen sagde vi skulle bruge det her troppe tool, ergo gør vi det, hvad enten vi kan lide det eller ej Smile

Med hensyn til motivation, må :
1. udsmidning være et bud
2. Jeg kan farme dem og pulte dem, så de kan se at tropper er det VIGTIGESTE i spillet.
3. Vi kan helt droppe troppekrav og køre solo ræs.

3. er helt ok med mig, hvis jeg får def når jeg skal bruge det.. jeg er ligeglad hvorfra eller hvor meget, bare jeg får nok.
gør jeg ikke det.. bare 1 gang. Så passer min spillestil ikke ind Smile
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 03:30

Skulle vi lige have en over nallerne der. Det er nu engang ikke mig der har sat det troppe tool igang. (jeg er heller ikke fan af det) Jernskallen er udlands og har meget begrænset tid online.

Jeg er enig i at der skal produkseers en masse tropper, men gider ikke smide trusler ud til højre og venstre. især ikke når da vi ikke er nået frem til datoen vi har sat. Og er vi sikker på at tropper toolet er opdateret ?

Jeg er mere til at vi måske prøver at smide en mail ud om situationen, at vi skal bruge en masse tropper da der er optakt til ballade.

Daniel
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 03:43

Tjekkede jeg lige vores tool = lidt sjovt at Mikendk og Highlander, faktisk er nogen af dem så mindst tropper!
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 04:13

Dem jeg har et personligt forhold til er :

mikendk - med tropper
Mammut - med tropper ( Vi er kommet på som sitter nu, og kigger lidt med)
Maxpower + Mener de køre 24/7 men er ikke 100% (har skrevet en mail til dem)
KlørKnægt - med tropper
Highlander - med tropper
Jernskallen - med tropper

Må undskylde, men bliver lidt pissed når folk bare slynger sådanne noget ud - uden at kigge på sig selv først.

Har intet imod at slynge et par stykker ud.

Daniel som har drukket for meget kaffe og ser Travian byer over alt her på natte vagten.
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 11:00

ElsKi skrev:
Tjekkede jeg lige vores tool = lidt sjovt at Mikendk og Highlander, faktisk er nogen af dem så mindst tropper!

vil lige sige undskyld til at det var ikke jernskallen men klør knægt det gik lidt stærkt med tlf i nat


jeg har ikke spiller det her spil i over 18 md så da jeg starte laver jeg rigtig mangen fejl lige som når jeg straver

men jeg er ved at kommer mig igen med min planer jeg laver omkring 150 til 200 mænd om dag så jeg skal nok når vores mål med 1 x indbygger til på søndag jeg laver næste ikke andet en mænd

men en af de ting jeg bliver sur over at der er nogen admin der godt kan lige kaffeklub de ting jeg har snakker om at vi kun gøre var så vi klar på søndag til at gøre nogen en at vi bare sider og ser at når ja der er nogen der ikke har gjort som vi har sagt

og det faldt ikke i go jord kan jeg læse

lige nu ser vi ud til at være en alli der har styr på tingen vis ander kikker på os men det er kun udaf til vi har ikke styr på en skid og det mener jeg

lige nu der arb folk kun på at skaffe kontakter til ander alli men folk arb ikke på det interne så alt kan virke 100 %

vis de tiltag som vi har vedtage på sidste møde ikke hjælper til på søndag og vis vi ikke kan blive ening i en plan for dem der ikke følger det vi siger så smutter jeg den her gang gøre jeg det sidste gang snakker highlander mig fra det

så jer der syns at vi ikke skal strammer os and og skal bliver ved med at være en kaffe klub i kan begynde at bygger jeres ambassade op så i kan over tag sky når jeg smutter

mvh

mikendk Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
trunte
Alli
Alli



Antal indlæg : 204
Join date : 10/04/10

hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 11:15

alien alien

Rolig gutter... Smile

rendeer

Er det bare opdateringen i toolet, så er det jo helt fint det er jo til at klare. Jeg lod mig dog fortælle der var folk der ikke har oprettet sig endnu ?!?!?

Som jeg tidligere skrev er der masser af gode fornuftige undskyldninger, og den slags skal der jo også tages hensyn til det er et langt spil. pig

Jeg vil bare sikre mig at alle er enige, eller ihvertfald at vi finder en fornuftig løsning på det her.

Jeg her personligt tårnhøje forventninger til en alliance med et tæt forbund med en af de bedste alliancer på serveren (Nabs) Det må betyde vi kan noget. Jeg er selv en skovl til at få lavet tropper normalt, men mener jeg er nogenlunde med.


Der hvor jeg har gjort mig tanker, er når man ser folk stige i pop, men der sjovt nok ikke sker noget på troppetoolet. Så går der i min verdne for meget potensforlænger i den, fordi man bare vil ligge højt på pop listen. clown
Det kan være der fokuseres på råstoffelter hvilket er godt, det kan også være man gør klar til et handelskontor hvilket også er godt, eller det kan være man en rustningssmedje, som IKKE er godt, hvis man ikke har tropper nok der skal udforskes.

Jeg var overbevist om at deadline var Søndag, den har jeg fået galt i halsen og undskylder Smile

Men lad os blive enige om en deadline, og så kigge på troppetoolet der Smile
Evt. Må dem som stemte for toolet, med de gode argumenter der kom, gerne sørge for at det bliver holdt opdateret Wink lol!
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 11:40

vi er 19 medlemmer
på trop tool er vi 17 så vi mangler 2 det er max power & Ørnulf og så lige klør knægt

vi har en dato det er søndag der skuller folk ha 1 x i tropper og ugen efter er det 1.5

jeg har prøve at få folk med i troop tool men uden held highland har også sendet igm ud til folk snakker med ham om vis søndag

vis det skal køre nemmet for sky når vi er i stor krig om 5 md så skal det virke nu ellers kommen det ikke til at virke for så har kaffekluben virke for længen taler af erfaring
Tilbage til toppen Go down
ElsKi
Alli
Alli



Antal indlæg : 425
Join date : 20/03/10

hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 18:41

Godmorgen, sorry for udråbet her aftes. Gider bare ikke at komme ned på en plan, hvor vi peger fingerer, samt var godt træt.

Jeg vil gerne skrive en "huske mail" til folket hvis der er god stemning for det? Lige hvor der bliver ridset op om vores mål og evt. konsekvenser.

Daniel
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 18:59

det kan godt være en go ide

folk skal bare vide det er ikke for os de skal gøre det men også for dem selv for om et par uge der har næste alle pulter så er det slut med at spiller sim spil for så midster man sin by

men prøve du bare det
Tilbage til toppen Go down
trunte
Alli
Alli



Antal indlæg : 204
Join date : 10/04/10

hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 00:28

God Stil Daniel Wink
Tilbage til toppen Go down
Highlander
Alli
Alli
Highlander


Antal indlæg : 196
Join date : 21/03/10
Geografisk sted : Nørrebro

hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 01:13

Jeg er enig med jer ALLESAMMEN - I har ALLE fat i de rigtige ting.

Folk skal bare tage sig sammen - vi skal IKKE være diktatoriske og nazi, men BESTEMTE og vise, at vi skam sagtens kan smide folk ud, hvis de har fået en advarsel eller ikke følger vores retningslinier. Slacker vi nu (og laver kaffe-klub, som der bliver sagt), så slackes der også senere hen, og folk tror de kan slappe af hele tiden, for det får jo INGEN konsekvenser...

- Og Miken skal IKKE forlade alliancen lige meget hvad - du er Tha king - CÆSAR!

Og så skal folk bare til at svare på mine henvendelser (MaxPower og Klør Knægt) - det er de to, som de eneste, der irriterer mig mest, især fordi de er bekendte med folk fra allyens ledelse/administration (og det gør det bare ENDNU værre i mine øjne) - og de læser mine beskeder men jeg får INTET svar igen på IGM's samt MaxPower gider ikke bruge forummet OVERHOVEDET!

Det er en egoistisk holdning, at man kan gemme sig bag en allys gode navne (og rygte?) - uanset om man kender folk her eller ej - og så nægte at tage del i den sociale del af spillet med alle andre.
Jeg gider ikke finde mig i det.
Vi startede VUF - og nu Sky op, fordi vi var en røvfuld folk der kendte hinanden og gerne ville være sociale med hinanden og ny-tilkommere - det er en del af optagelseskravet.
Så SKY's ånd er KLART den sociale del.
Intet mindre end det.
Basta!

Jeg er selv STOR fortaler for troppe-toolet (for se hvilken debat det har sat gang i bounce ), for så har vi på en eller anden måde en form for overblik. Mere end hvis vi ikke brugte toolet....

Jeg gider ikke blive brugt som eksempel på, at jeg er fortaler for troppe-toolet, men har mindst tropper!

Jeg gør hele tiden alle i ledelsen klar over, hvorfor jeg har brug for en kompensation - jeg er ny i dette spil. Jeg dummede mig i starten og mistede en masse ressourcer, samt jeg har fejl-disponeret over mine opgraderinger.

Og I kender mig og jeg skal nok følge med og få bygget de tropper op.
Det er primært dem vi IKKE kender, som skal have en rigtig god forklaring for at få kompensation...

De kan selvfølgelig være igang med den store råstof-ekspandering (hvilket er godt - jeg er selv 100% fokuseret på det pt) eller KP jagt, men det tager dem 2 sek at gøre ledelsen opmærksom på det, og så er de IKKE i farezonen, selvom de ikke har opfyldt troppe kvota 100% den uge.

Men folk man intet hører fra og ikke ved hvor man har, de er i farezonen. De KUNNE være evt spy's - you never know.
Så hellere 80 man stoler 100% på end 100 man stoler 80% på!
Tilbage til toppen Go down
trunte
Alli
Alli



Antal indlæg : 204
Join date : 10/04/10

hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 01:39

Smukt.... en smøre der ville gøre selveste Castro Misundelig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mikendk
Alli
Alli
mikendk


Antal indlæg : 286
Join date : 20/03/10
Age : 46
Geografisk sted : Næstved

hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 10:50

hørt hørt hørt

highlander du er gud cheers
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hallo........ Empty
IndlægEmne: Sv: hallo........   hallo........ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hallo........
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sky - Skyggernes Dal :: Krig-
Gå til: